Jag dominerade!

YES! Jag har gjort det, jag spöade skiten ur både Magnus o Johan igår då vi var och bowlade på bowlaget =) haha jag blev allt lite kaxig av det, ska jag erkänna!!! Vi hade iallfall hur kul som helst! Först var vi hemma och grillade och snacka strunt....tyvärr hittade jag ingen vän som ville joina oss så därför blev det jag, Magnus o Johan. Vid halv 11 fick vi för oss att vi ville fara o bowla så viringde och kollade om där var ledigt. Visst var det de och klockan 24 började vi bowla :o) Supernajs!! Efter bowlingen tog vi en tur till Terassen innan det bar iväg hemmåt!!!

Idag lördag har det varit en ganska lugn och skön dag. Var ute en sväng med bilen och spanade in tomten som vi är så sugna på att köpa. Jag bara VILL så gärna ha den och bygga vårt favvohus där. Vi får väls e hur det blir med den saken... när vi kom hem så tog vi en timmes tupplur och efter det så gjorde vi Flygande Jacob till middag. Mums fillibabba!! Ikväll är det rena rama tv-spels kvällen!! Killarna (ja, Johan är här) är på sista banan på klassikern bubble bobble. hejja hejja dem att klara sista banan! Själv sitter jag och bloggar, snackar med "Bengt" samt käkar chips & dip. Lagom lördagskväll känner jag!

Imorn skulle vi ha farit till Ystad, men eftersom de inte säger nå vidare väder i veckan heller så valde vi att stanna hemma! Är såklart både skönt o tråkigt, ville ner o träffa familjen men ändå skönt att vara hemma en ledig vecka under sommaren också! Så får väl se vad vi hittar på med på våran gemensamma semestervecka :) Ska bli mysigt bara att få sova länge på morgonen tillsammans med älsklingen. känns som att det är länge sedan då det varit en väldans massa jobb för honom både vardagar och helger.

Älskar min Magnus <3

Ta hand om er alla nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0