Har haft en fantastisk dag <3

Denna måndag har varit den bästa måndagen på väldans länge! Visst jag tycker det är kul och komma till jobbet på måndagarna och träffa kollegorna och skvallra lite med dem om vad som hänt under helgen!!! Men idag har det varit en speciell måndag!

Jag började med att sova till strax innan 11, så skönt =) Då var det dags att kliva ur sängen för att betala räkningar och även göra mig iordning för att fara till stan och träffa Fia! Klockan 12.30 träffades vi utanför Åhléns och vi började med att med raska steg traska till Unico och äta lunch. Mums vilken god sallad de har där!! Underbar faktiskt. Turnén fortsatte till Clas Ohlsson, Mäster Arnes, Ohlssons tyger osv osv. Jösses, det kändes som att vi var precis överallt!! När vi vid 15.30 satt och fikade på Wayne's coffe kom vi på idén att fara till Ikea. Sagt och gjort, vi satte oss på bussen hem för att hämta bilen och så åkte vi. Fia shoppade en ny hylla till hennes o Oscars badrum =) Jag shoppade en bra förvaringsbox till mina halsband samt ett nytt täcke åt Magnus! När vi nu enligt våra start-planer skulle fara hem, så ändrade vi åter dem...det blev en tur till Rusta, Hemma-butiken och till sist till Årsta travcafé för att hämta ett paket! Jippiiiiii, nu har jag min körkortsbok här hemma! Så nu är det bara o börja plugga så jag får mitt körkort! Vad säger du Nettan, vem tar sitt först? Du eller jag?! ;o)

Tillslut så landade vi hemma i soffan! En kopp te blev det då innan Fia så småningom vid halv8 ikäll begav sig hemåt!! Vi har verkligen haft en toppen bra dag (tycker jag iaf).

Ikväll har jag dammsugit medans Magnus varit med en vän och kollat på fotboll....och nyss insåg jag att jag är förbaskat hungrig. Har bara ätit en fransk hot dog till middag. Kanske dags o leta efter något att äta i köket! Så får de bli!!

Morsning Korsning!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sicket farande, hoppas det inte blev en allt för dyr dag. Men det låter som ni hade riktigt kul.



Hmmm kära svägerska, känner jag dig rätt hinner du nog för mig, men jag har iof inte tänkt ta det förrens nästa år. Men alltid bra att ha någon att bolla frågor å ideer med, eller vad säger du? ;)



Kramis

2009-07-27 @ 22:10:39
URL: http://lallenochettan.blogspot.com/
Postat av: Sara|Börje

Hehe jag ska ha mitt körkort nästa år! Men ska ha teroin klar till jag fyller år :) så är planen!

2009-07-27 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0