Den lovade updaten!

Ja då är det söndag och jag skrev ju i föregående inlägg att jag skulle uppdatera bloggen idag!

Först o främst kan jag ju meddela att mina 47 myggbett på benen börjar bli bättre! Men det ser ju alldeles hemskt ut. :oS

Nåja annars har helgen varit toppen bra :) Började redan i torsdags då jag fick träffa underbara vännen Eddie! Han och jag har känt varandra sedan-94. Finns nog ingen bättre kille än honom att ha som sin närmsta kill-kompis om man är tjej!!!
   Vi började med att fara ut till landet o bada i poolen där. Det var jag, Eddie, Älsklingen, Fia och Anna!!! Super trevligt och alldeles undebart skönt att få bada i det tropiska vädret som var! Vid halv 4 begav vi oss in till stan igen för att Magnus på kvällen skulle på after work med jobbet! Eddie o jag skjutsade honom till det sen for vi till biltema o lite så samt käka! Riktigt härligt att umgås med Eddie, var länge sedan! Vi for ner på stan efter att vi käkat och tog en glass =) Satt på stan och mumsade i oss den o traskade sedan till stället där Magnus befann sig med jobbet. Han ville vara kvar ett tag till så då tog jag o Eddie en promenad runt i uppsala och tillslut så satte vi oss utanför domkyrkan och bara pratade massor om allt mellan himmel o jord! Även myggen joinade oss. Fy bubblan vad med mygg det var. Vi fortsatte vår promenad efter ca 1h på bänken utanför kyrkan! Och vid 21.30 hörde vi av Magnus att vi kunde bege oss mot bilen för han var på G.
   När vi kom hem till oss så åkte Eddie hem och vi gick upp till oss. 
   
        Jag och Eddie! 

Lördag & Söndag har tillbringats i Årsta i Stockholm o Ösmo som ligger ca 1 mil från Nynäshamn. Det var Carro & Anders som skulle flytta till hus! jag och Magnus var med o tömde Carros lägenhet i Årsta! Det gick fin fint förutom en lite incident. Det var så klart JAG som hade huvudrollen i denna (klantig som jag är). Jag och Michel (Carros bror) skulle bära ner en bokhylla från andra våningen. Fin fint gick det ända tills vi kom till sista halv-trappan (inte så lång trappa) Där slant jag med foten och åkte hela trappan ned. Kände att jag fick ont som attans i ena skinkan på en gång annars mådde jag fint så jag sa till Michel att vi skulle fortsätta. Men när jag fått hjälp att komma fram från bokhyllan (hade den mest över mig) så höll jag på att svimma. Så Michel fick själv ta ut den till släppet. Jag satt ned ett par minuter och sen var jag på G igen. Resten av dagen gick allt fint, och det avslutades med grillfest igår kväll och övernattning i nya huset :o) Vi kom hem idag och har sedan dess städat o ätit mat. Nu ska jag ta o försöka göra plats åt våra nya vinglas i glas-skåpet i köket och efter de bara softa i soffan och låta min blå/lila skinka vila. Galet vad ont det gör :oS

Sammanfattningsvis har allt varit helt underbart sedan i torsdags!!! har massor av ny energi nu för att börja jobba imorn igen! 3 veckor med jobb sen semester igen =) *loveli*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0