1 nytt vuxenpoäng till mig...i tanken iaf =)

Yes! Nu har jag äntligen bestämt mig. Jag ska bannemej se till att ta körkort, haha ja ni läste rätt. Har ikväll beställt kärkortsboken från Adlibris (mkt billigare än o köpa den på en körskola) så om sisådär 4-5 dagar har jag den här hemma och kan roa mig med att plugga teori!!! Har aldrig varit så motiverad till detta som jag är just nu, så det är väl bara att ta tillvara på motivationen =) NU till problemet, vilken körskola ska man välja?
   Googlade på trafikskolor i Uppsala, och det finns ju en hel drös. Frågade min kära sambo vilken körskola han gick på då han tog sitt körkort, och jag vet vilken körskola en annan vän gått på och han har gett den gott betyg. Så är det någon kär läsare som tagit sitt körkort i Uppsala så kan ni väl klottra en liten kråka och berätta något bra eller dåligt om någon körskola i Uppsala. Så jag får lite hjälp på traven i mitt beslut att välja en trafikskola.

Lovar att förvarna er kära medmänniskor innan jag sätter mig bakom ratten och kör! Det är då alla skall hålla sig inne så man minimerar risken för att krocka med något som rör sig, HAHA!

Och kära vänner, när ni märker att jag ledsnar eller bara tycker de e skittråkigt att ta körkort så sparka mig i baken o säg hur bra  det är och ha det där kortet i plånboken!!!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lalle

Laddar högerfoten =)

2009-07-12 @ 21:36:15
Postat av: kollegan

Jag gick på Anderssons trafikskola och den var väldigt bra tycker jag men det var ju många år sen.



Sen har jag hört att Liljeborns ska vara bra.



Lycka till med körkortet och självklart så kan jag ställa upp att "sparka" dig i baken hi hi hi hi

2009-07-14 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0