Tillbaks i skolbänken.

Jahoppsan! Då var man tillbaka i skolbänken igen efter nästan ett års uppehåll. Det är examensterminen som är på schemat. Går i skolan på onsdag mellan 8-16 sen på torsdag är det dags för praktik!!! Ska bli riktigt skoj att få vara ute på låååång praktik...ska vara ute på det till och med den 25 mars. Det som dock just nu är lite jobbigt är att jag inte har en aning om vart jag ska göra min praktik, terminen började ju idag. O inte från Studievägledarna har registrerat oss på kursen kan de som ger oss praktikplatser börja med detta. Så har jag tur så vet jag iallafall på torsdag morgon vart jag ska =)
   Efter praktiken som är slut den 25 mars är det bara examensarbetet kvar som ska skrivas! Ska skriva tillsammans med en kompis vid namn Daniel som jag läst ihop med i 1,5år :o) Så det kommer säkert gå galant!!! Är inlämning för examensarbetet (som ska vara på ca 40sidor) den 25 maj!!

Var i skolan till klockan 17 idag, så jag ska ju helt klart erkänna att jag är ganska seg nu ikväll!!! Men måste ju ändå passa på att gratulera Karro som klarade  sin byggmek tenta!! Weee, grattis grattis =)

Just nu är det soffläge och kollar på handboll, är Sverige - Spanien i VM. Står 25-18 till Sverige *heja heja* Efter handbollen är det idrottsgalan, så blir en riktig soffkväll detta!!! Kan vara skönt efter nystarten i skolan!

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Karro

Wehey :D Duktig skolfröken du är!



Ty!

2009-01-19 @ 20:39:55
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0