Ny vecka imorn.

Imorn är det måndag igen och  en ny vecka med praktik i 5 dagar! Jag ser verkligen fram emot det och hoppas på att klara hela veckan utan incidenter!! Annars är det inte så värst mycket planer i veckan, kommer vara på praktiken till kl 19 imorn då det är möte efter att vi stängt förskolan. På torsdag ska vi träffa Madde o Jonas, blir säkert super trevligt =)

I helgen har jag inte gjort många knop. Har nästan bara varit hemma både lördag och söndag, förutom idag på förmiddagen då vi var på kvantum och storhandla. Dock har jag varit väldigt effektiv ikväll....har både bakat (morotsbröd) och stått o rullat 50 köttbullar!! Så nu finns det båda delar i frysen. Alltid bra!! 

 *MUMS*


Efter att allt var klart i köket kände jag att det var dags för en dusch. Jag tyckte bara att jag luktade stekos från köttbullarna....så jag går ini badrummet och är på väg att slänga mina mysbyxor i tvättkorgen. Men precis när jag tittar mot tvättkorgen var där två ögon som tittade på mig! Hehe, där låg lilla Skuttan och myste. Fast hon hade ju lagt sig i fel fack...



här ser man nu att det står "lights" och "darks" på de två facken. Snövit som Skuttan är borde hon ligga i lights, men de gjorde hon ju inte!!! Hon verkade gilla darks bättre!!! Men lika söt är hon för de =)

Nu äre filmtajm!

Tjingelong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! brödet ser sjukt gott ut! kan man få receptet? =) fick ju 4 st brödformar i julklapp som måste testas! kram!

2009-01-26 @ 18:19:44
Postat av: sofia

förra kommentaren var från mig =) //sofia!

2009-01-26 @ 19:59:41
URL: http://perssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0