Marcus.

Marcus.

Det är killen som har en enormt stor plats i mitt hjärta. Han är född 1981 på Ystads BB är tre år äldre än mig och är min fantastiska storebror. Jag skulle aldrig någonsin byta om honom mot någon eller något annan/annat. Han är killen som funnit i hela mitt liv, om jag så behövde hjälp med mina matteläxor i skolan eller om det har varit kärleksproblem nu i mitt vuxna liv så har jag alltid kunnat be honom om hjälp! Fast jag tror nog allt att han bra gärna skulle vilja att hans lilla syster flytta tillbaka ner till Ystad så jag inte är så långt bort. Eller? Är ju sisådär en 69 mil mellan oss nu.
 Men det kom en dag då jag inte vart helt överlycklig... det var när min bror berättade att han hade träffat en tjej. Jag tänkte, nämen ska någon komma o ta min bror ifrån mig. Han är ju MIN. Men Marcus lät mig så snabbt som det bara gick se till att jag fick träffa Annette, och vilken tjej! Hon är precis lika underbar som min bror och henne skulle jag heller aldrig vilja byta bort ur min familj. <3 O så klart har min bror aldrig någonsin glömt bort mig trots att han idag är kär o galen i sin Annette!!! O lillasyster Sara är ju så klart jätte glad för deras skull.

Men massor av kärlek till världens bästa bror, Marcus!!!

Återkommer lite senare med lite tycke o tankar om kvällens premiär av Let's dance!

Min fantastiska bror!


Kommentarer
Postat av: Nettan

2009-01-10 @ 08:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0