Helg...

Den sista tentan för hela min utbildning är gjord, weeey!!! Nu är det praktik i 9v kvar samt att skriva ett examensarbete, och ett o annat seminarium för att få lite info inför praktik och skrivande!! Det känns ju alldeles fantastiskt. Går allt som det ska nu så tar jag examen den 5e juni 2009 =) Efter detta konstaterande så blev det en kväll hemma hos goda vänner i går kväll...killarna kollade på hockey o drack öl medans jag och min tjejkompis öppnade vars en flaska vin!! Strax innan 23 tog vi en taxi och åkte ner till stan, vi kilade till terrassen där även Magnus kompis slöt upp med oss andra. Vi drack lite mera alkoholhaltiga drycker och spelade biljard, hihi!! Det blev en mycket trevlig kväll =)

  
   Trött var man idag, vaknade strax efter 8 imorse med en väldans huvudvärk. Så upp o hoppa och tog en ipren o sen somnade jag såååå gott igen! Nästa gång jag tittade på klockan var den 12.35, *oups* där var halva dagen borta. Sen har hela denna lördagen nästan bestått i att ligga i soffan o dega! Kollat på skidskytte, hockey och handboll!!! En riktig sportdag =)

  
   Nu är klockan snart halv 11 på kvällen och vi sitter och tittar på någon knäpp komedi på tv4.


   Höll ju på att glömma en grej, igår medans killarna kollade hockey och vi tjejer drack vårt vin så kollade vi på let's dance. Hua, hur kunde Kitty få vara kvar, hon är ju så dålig och ser förfärlig ut. Detta satt vi och diskuterade och när de visade hennes pojkvän i bild i tv (som inte heller var nåt o hänga i julgranen) så kläckte jag ur mig: - Han ser ju nästan bra ut jämfört med henne! Det säger inte lite de! Jag håller tummarna för att hon ska åka ut nästa vecka.


Tjipp o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0