GAHHH

Idag måste jag få gnälla lite...

På måndag börjar examensterminen för mig. Men jag vet fortfarande nästan ingenting, vet att jag ska vara i skolan klockan 11.15 sen är det inte mycket mera jag vet. Sitter schemaläggarna bara o spelar datorspel hela dagarna eller vad pysslar det med. Lite framförhållning skulle ju vara trevligt o ha. Jag tycker i alla fall att man kan få sitt schema en vecka innan kursen/terminen startar så man kan planera nåt om det är något speciellt som man vet ska hända....men nädå här får man inget veta från in i det sista. Man får väl vara glad om man får sitt schema på måndag när man kommer till skolan. GAHHH!!

Så nu har jag fått avreagera mig lite på detta med scheman i skolan! Annars har allt rullat på idag. Väldigt trött för jag kom i säng alldeles för sent i förhållande till vilken tid jag skulle stiga upp idag.


Min älskling Extra mycket kärlek till min älskling idag, puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Lalle

Det låter ju nästan som informationen på Posten :P

2009-01-14 @ 22:51:04
Postat av: Sofia

På högskolan är det iallafall så att vi studenter har rätt att få schema 4 veckor innan kursen börjar ... ni borde väl också ha något sådant??

2009-01-14 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0