Blogg till katterna?

Hoppsan sa, dagarna går så fort att jag visst glömde bort att skriva något igår. Det var en ganska så vanlig dag i mitt liv igår, i alla fall vanlig om man ser till hur livet har sett ut sedan den 27 april 2008. Stiger upp sådär runt halv 8 på morgonen. Vilket enligt mig är alldeles för tidigt för mänskligheten. Åker till min behandling mot anorexian (sista veckan den här!) är där till klockan 15 och sen far jag hem! Vila lite o sen middagstajm o baka en hallonpaj J På kvällen kom Elina på besök..det blev te och hallonpaj med vaniljsås och som vanligt en massa snackande! Mycket bebisprat eftersom hon ska bli mamma om ca 2månader.


Idag var en knasig dag! Den blev inte alls som jag hade planerat. Jag började med att försova mig, när klockan ringde så tänkte jag "varför ringer klockan jag ska inte stiga upp" och så stängde jag av den o somnade om. Vaknade igen kl 9, och jag skulle ju vara på min behandling 8.30 *oups* så jag ringde dit o prata med min kontaktperson o vi bestämde att jag kunde vara hemma idag! Så jag lade mig ner på kudden igen o fortsatte sova!!! Min lunch med Millan på stan blev inte heller av för hon mådde inge bra alls idag. Så kort o gott har jag legat i soffan hela dagen o vilat o kollat film. En riktigt lat dag från min sida. Gick dock en sväng till Kim vid 20 ikväll tog en kopp te med henne o lämna värmeljus som var förbrukade! Hon skulle ha de till sin klass =)


Vad tror ni om att skaffa en blogg åt Skuttan o Bamse? Skriva om alla deras hyss o se deras utveckling!!
Missarna ville hjälpa till o städa ugnen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0