AJ, min näsa.

Det är lördag, snön faller utanför fönstret och jag kunde inte sova länge idag.

Igår fredag så var det första dagen på praktiken!!! HELT UNDERBART =) Jag kommer verkligen trivas som fisken i vattnet där och känner helt och hållet att det är rätt jag utbildat mig till! Nu vill man bara att tiden ska gå ännu snabbare så man verkligen får börja jobba! Barnen och personalen på förskolan där jag är är helt fantastiska. Igår var det mycket bus med barnen. Så mycket att en liten pojke skallade mig på näsan. Det var en ren olyckshändelse när vi höll på o leka, men jag har förbaskat ont och en fin liten bula. Så jag kunde inte sova nå bra inatt heller för att det gör onnnnnnnnnnnt. Jaja, nu ska jag inte klaga. För jag trivs ju där ändå och en lite olycka kan hända var som helst!

Igår kväll så kom Fia och Oscar på besök :o) Det blev en riktigt trevlig kväll!!! Killarna satt och kollade på hockey: Leksand - Mora. Detta för att båda två är leksingar! Men de var inte så glada för Mora vann i förlängningen. Medans killarna kollade på hockeyn så kollade jag och Fia på Let's dance och drack lite vin!! Mycket trevligt =) Efter hockey o let's dance så hade vi en buzz-kamp här hemma, dock vann Oscar alla 3 omgångarna. *grrrr* Jag tror det var nybörjar tur, hihi!!! Fia och Oscar är fantastiska...så himla trevliga och det är sååå skoj att umgås med dem!!!! Kram till er mina vänner! Dock en extra kram till stackars Fia som ska jobba mellan 11.00-21.00 idag.

Idag blir det nog en hemmadag :o) Skidor nu på dagen och sen handboll ikväll!!!

Kram o Hej!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för en toppenkväll, nästa gång tar vi killarna i buzz!!!kram vännen!

2009-01-24 @ 23:38:29
URL: http://sofeija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0