Svt24

Ja, det är namnet på kanalen som räddat min sjukdag idag. Är helt deckad efter min magsjuka så har i stort sett bara legat i sängen hela dagen. Pendlat lite mellan att sitta eller ligge men till större delen har det varit o ligga ned o sova. Hoppas på att känna mig piggare imorn....  Men iaf så har svt24 gjort något genialt! De har börjat sända handboll på tv från både damernas o herrarnas elitserie! Så kunde börja eftermiddagen med att kolla på Eslöv - Önnered (Eslöv, laget där min barndomsvän Veronica spelar!) där Eslöv vann!!! Sen blev de lite sovpaus och efter det så visa de Lugi - Ystads IF =) En riktigt höjdarmatch. Blev en riktigt jämn historia där inget av lagen drog det längsta strået utan det blev oavgjort, 28-28.

Jag är iaf nöjd som fått se två handbollsmatcher idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0