Praktik - halsont - magsjuka - och nu söndag.

Jaha ja, en vecka till är slut snart...är ju söndag förmiddag nu. Det har varit en fartfylld vecka som har gått i 180 hela tiden.

Måndag var en ganska lugn dag om man jämför med alla andra dagar denna veckan...var en "vanlig" dag på praktiken med mycket fart och sedan hade jag och älsklingen en myskväll hemma!!! Tisdag började jag 07.00 vilket är alldeles för tidigt för mänskligheten enligt mig, men det gick. Fick ju sluta kl 13 i gengäld...men då var det ner till stan o träffa Erika!! En mycket trevlig fika blev det med mycket prat...var evigheter sedan vi sågs. Men det ska det bli ändring på nu =) Onsdag och det var fullt ös från morgon till kväll, först på praktiken för att sedan rusa till bussen och åka till skolan där jag skulle träffa min handledare för examensarbetet. Det gick mycket bra på handledarsamtalet så nu känns allt bra!! Kom hem strax efter 17 och kl 18.30 kom Sarah och Carl-Johan på fika! Sen var det bara till att hoppa i säng när de hade åkt. Torsdag och jag hade min första sovmorgon på evigheter :oD däremot jobbade jag då till klockan 17, sen var det hem o vila...hade tokont i halsen och lät som en kraxande kråka. Dock åkte vi o hämta Magnus pappa o en vän till honom efter att de hade varit på kryssning. Lagom runda under fötterna var de så det var två pratglada herrar i baksätet på bilen hela vägen hem till dem! Hem till Stålgatan igen och gonatt för min del! Fredag morgon kunde jag knappt prata alls....hade riktigt ont i halsen o kände mig hängig men kilade ändå iväg till praktiken, tänkte att det blir säkert bättre framåt eftermiddagen men tji fick jag...var fortfarande hängig när jag kom hem men då kom Millis o Simon o käka hemma gjord pizza o snacka lite strunt!! Vid 02 natten till lördag fick jag min trevliga överraskning, magsjuka var det här. Så mitt senaste 1,5 dygn har inte varit så skoj, men efter i ha sovit ordentligt hela natten inatt börjar jag bli människa igen förutom att jag är matt i kroppen. Men det ska väl bli bättre under dagen!

Men i det stora hela har det varit en bra vecka förutom avslutningen på veckan! Har hunnit träffa en del vänner och jag stortrivs fortfarande på praktiken =) "Bara" 6 veckor med praktik kvar nu, kommer inte bli kul att sluta där sen :o(

Men nu ska jag försöka masa mig upp o få i mig nån mat, blev bara en halv knäckemacka igår.

Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0