Imorn halv 10 gäller de...

Triss i trisslotter!

Yes så kan det gå! Man vinner på en trisslott o så åker man o hämtar ut nya på affären, sen får man för sig att köpa någon bara för att de e lite kul osv. Så ikväll tog jag o Magnus tag i vårt skrapande, vi hade 9 trisslotter o 1 tia-lott! Blev iallafall vinst på tre trisslotter =) Vinst á 125:- blev det!! Dock kan jag aldrig tänka mig att de blir till o hämta ut några pengar...min kära sambo tycker det är alldeles för skoj o skrapa lotter, o jag tycker ju iofs också att det är skojigt!!

Triss i trisslottsvinster!

Annars har det varit en något ovanlig dag för mig idag! Jag har varit i skolan...lite tokigt att bege sig dit när man inte varit där på drygt 5 veckor. Men imorn är det tillbaka till praktiken som gäller =) Ska till och med bli examinerad imorn. En examinator från universitetet kommer ut och hälsar på imorn och ska sitta och observera mig när jag håller i verksamheten för barnen. Efteråt ska man sitta i samtal tillsammans med henne samt min handledare på praktiken och jag får min dom i hur det går, så imorn kan väl alla ni, mina vänner, hålla tummarna från halv 10 fram till lunch! Jag lovar att uppdatera er om hur det går =)

Men nu ska jag slappa i soffan ett tag innan sängen ropar! Kan ju vara bra o vara pigg imorn!!

Adjöken för idag!

Kommentarer
Postat av: Karro

LYCKA TILL! Det är allt jag kan säga. Håller tummen för dig imon, det kan jag lova!

2009-02-23 @ 21:14:28
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0