En vecka sedan sist...

Jaha ja, då var det söndag igen om jag har inte skrivit på en vecka *fy skäms på mig*.

Men sanningen är den att det inte hänt så värst mycket i veckan. Har varit 5 intensiva dagar på praktiken så jag har varit hellt slut varje kväll när jag kommit hem. Dock inga incidenter denna veckan! Var en sväng på landet hos Magnus föräldrar i onsdags! Alltid avkopplande att åka ut där...lugnt o skönt!! I fredags var vi i fyrishov och kollade på basket med Madde, Jonas, Fia o Oscar =) Mycket trevligt var det och efter matchen åkte vi hem här och spelade buzz, mohaha denna gången vann jag över Oscar!!!! *hihi*

Igår var det lördag och vi var i Märsta och kollade på när Skånela fick storstryk av Eslöv. Men det var kul och vara o kolla för jag fick träffa Veronica en sväng!!! Veronica är en barndomsvän som jag känt sedan jag var sisådär en 6-7år. =) Kram kram vännen!!

Idag har det varit en fixar dag, städat, varit o handlat lite och nu tvättas det. Snart dags o laga middag också, Blir kycklingpaj idag *mums*

Tjingelong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0