Är vi verkligen i samma familj??? ;o)

Hmm! Jag börjar fundera. Är jag verkligen släkt med min bror och hans fästmö?????????? De är världens bästa på alla sätt och vis, Marcus som bror och Annette som svägerska! Dock har de (enligt mig) mycket tokig smak i melodifestivalen. Marcus han lyssnar med ett halvt öra eller nåt i den stilen, detta då melodifestivalen inte är något av hans favvoprogram. Men min älskade svägerska Annette älskar det!!! Vi sitter i detta nu och diskuterar kvällens bidrag och jag blir smått förtvivlad *blink* Både "Nettan" och min bror gillade Thorleif's bidrag :S Jag tyckte personligen att det var totalt värdelös. Anna & Marias bidrag var mycket bättre än deras.
   Tror jag måste flirta in mig hos SJ eller SAS så jag får billiga biljetter och kan fara ner och ta bort lite av dansbandstonerna i Sövestad :oP *hihi*

Skämt o sido!! Det är tur att man har olika smak! Men just Thorleifs tyckte jag var riktigt dålig :S

Kram på er Bror o Nettan! Älskar er ändå =)


Kommentarer
Postat av: Lalle

Tycker nästan det e lite synd att in LS var med i år dom hade ju garanterat vunnigt =)

2009-02-28 @ 23:02:54
Postat av: Sara

2009-03-01 @ 11:35:21
Postat av: Sara

För alla er som inte vet betyder LS Lasse Stefanz. :P

2009-03-01 @ 11:36:02
Postat av: Lalle

Vet inte alla vad LS betyder ???? synd o skam isf

2009-03-03 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0