Myyyys

Denna dagen blev inte alls som det var tänkt imorse när jag vaknade! Tanken var ju att jag och Pernilla skulle fara till stan. Men vid 11 så ringde Anna och berätta att hon skulle komma till Uppsala med sin lilla Emil. Så därför undrade hon och jag ville komma och lussefika lite med dem. Själv klart ville jag det då jag inte träffat dem på 2,5 månad. Så jag kollade med Pernilla om det var okej för henne, det sa hon att det var. *kram vännen* Så ingen stadstur för mig utan en tripp hem till Annas mamma och fika!!!! Kanon mysigt! Tack Anna & Emil för en super mysig eftermiddag <3
   Men sen försvann dagens mys, jag ringde hem till Magnus för att kolla när bussen skulle ta mig hemåt. 15.59 sa han. Okej tänkte jag och funderade två minuter o beslöt mig för att ta bussen efter. Automatiskt tänkte jag att den borde gå 16.29. Detta eftersom bussarna jämt går med 30 minuters mellanrum på söndagarna. Men shi fick jag. Bussen hade gått 4 min innan jag kom ut och det var 15 min tills den skulle gå igen. Så det var bara o stå där o frysa en stund. Tillslut kom bussen. På vaksalatorg skulle jag byta buss och självklart med min eftermiddagstur så missade jag min buss med typ 1-2 minuter. Så det var bara o börja promenera hem SUCK. Så istället för ca 25 min så tog det 70 minuter hem. Och ett ganska dåligt humör på köpet!

Men nu har jag fått käk i mig och vi ska om en liten stund åka till Ivan & Pernilla för att spela super mario på wii!!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0