Mysig lördag

Jaha ja då var det helt plötsligt söndag igen. Tiden går så galet fort att man inte riktigt hänger med. Igår så var det nog en av de lataste dagarna detta år. Jag låg i soffan från halv 11 till ca 16 och bara kollade på skidor på tv. Det var så himla gott att ha en så lugn dag. Då skidorna väl var slut så for vi till Ica o handla lite, hem o fixa käk och sen åkte vi till Vallentuna! Vi åkte för att hälsa på Magnus syster o hennes familj i deras nya hus.
Det blev en kanon mysig kväll! Bus med barnen (3 och 1,5år) till de stupa i säng vid 20 och sen bara mys i soffan o prata med Henrik och Annicka till vi vid 22 åkte hem mot Uppsala!

Idag så är det en tur till stan på schemat! Pernilla vill ha sällskap då hon ska ut o shoppa julklappar =) Under tiden som jag snurrar runt på stan så ska Magnus åka ut till våran tomt där vårt hus kommer byggas för att en filur ska komma dit och kolla hur djupt det behöver grävas/borras för att få vatten.

Måste även passa på att önska min kära kollega Kajsa en riktigt skön resa! Hon far till solen imorn och jag håller tummarna för riktigt fint väder och mycket avkoppling kram på dej

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0