Mamma på besök!

Ytterligare en vecka är till ända. Dock är denna fredagen inte som alla andra. Idag vid 11 var Magnus och hämtade mamma på arlanda. Det hade gått utmärkt så strax efter halv 12 så kikade de in på jobbet. Gissa om barnen fick stora ögon. De tittade på mamma som om hon var en alien eller nåt.     Nåja, jag och barnen åt klart och sen var det dags att göra sina sista arbetsuppgifter för den här veckan innan jag och mamma begav oss ner på stan. Väl nere på stan så träffade vi Barbro och åt lunch/fika med henne =) Det var så trevligt så!!! Efter fikan så snurrade jag och mamma runt lite på staden. Mamma hittade lite julklappar och jag köpte mig en ny mössa.

Kom hem ca 17.15, då hade Magnus stått o bakat pizza! Var kanon gott när man kom hem att bara få sätta sig till bords och äta god mat *tack älskling*

Nu sitter vi i soffan o äter popcorn samtidigt som det är idol på tv! En lagom fredagskväll.

Imorn kommer Fian =) helt underbart ska det bli att träffa henne <3 Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0