Julaftonskvällen är här...

Nu är julaftonskvällen här och vi har kommit hem till våran egen lya! Riktigt skönt är det faktiskt, borta bra men hemma bäst!! Har varit en mysig dag. Dock så förnekar jag inte att jag har tänkt mkt på min familj i Ystad. Fick ett snabbt samtal av mamma strax innan kl 16. Då tog hon en supersnabb paus för att ringa o säga God jul i allt jobb. De jobbade som tokar då på mammas jobb. Pappa pratade jag med efter Kalle Anka och då hade han kommit hem från jobbet. Som sagt orättvist att båda mina föräldrar fick jobba julafton iår.
   Det var alldeles fantastiskt väder idag! Man blev riktigt glad =) Så delar med mig lite bilder på ett vintervackert Uppsala! Sista bilden är på tomten där vårt hus ska stå!!

         

Innan vi for ut till landet så var vi ner en vända till grannskapet. Vi är ju Vera & Werners kompisar just nu då våra fantastiskt grannar är i Thailand. De har blitvit så gosiga och keliga mot oss. Bitchen Vera har slutat med att vara bitch och Werner är lika gosig som alltid! Har utlovat grannarna lite bilder på deras små älskade 4-benta vänner. Håll till godo!
   Så söta de är där de sitter o mumsar tonfisk tillsammans! Det var väldans uppskattat, tom så att Vera ställde sig på bakbenen o försökte kolla läget när jag tog fram det!

         


Kommentarer
Postat av: Grannen

Åååå! Saknar dem mycket! Det ser fantastiskt ut i snön, kommer kännas bra att komma hem (hoppas den får ligga kvar).

Stora kramar och tack för att ni är sådana klippor!!!

2009-12-25 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0