Julafton.

Julafton är här. En riktigt God Jul önskar jag alla!!!

Jag & Skuttan ligger i soffan och har en mjukstart på dagen! Tänkte göra så  lite som möjligt innan vi vid 14 ska åka till Magnus föräldrar på landet.

En extra julkram skickar jag till mamma & pappa som båda jobbar idag. Det är ju iofs tur att deras jobb blit gjort då de båda jobbar inom vården, men å andra sidan är de inte rättvist att de ska jobba på självaste julafton.

Julkram skickas också till min älskade bror som just nu sitter på tåget på väg till Stockholm. Weee får träffa bror både imorgon o på lördag <3 (Nettan är också med såklart o du får ju också en kram!)

Sen har vi ju alla fantastiska vänner! Jag nämner ingen speciell för att inte glömma någon. Men ni vet vilka ni är. Stora julkramar till er.

Den stora julpussen får såklart Magnus. Älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Kaj

GOD JUL BÖRJE! =)har precis ätit en massa god julmat, inget Biggest Looser här inte, snarare Biggest Gainer! =) hälsa alla och ha en underbar julafton! hälsa Magnus, kram!

2009-12-24 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0