Galet less på Comhem

Lördagen är här och jag har inte bloggat på hela veckan. Detta för att vårat internet lever sitt egna liv. Com hem är inte stabilt....det verkar som att det inte klarar av att jag har en PC och Magnus har en MacBook. Suck. Nåja nu på förmiddagskvisten kanske jag kan ha turen att det fungerar lite bättre för att Magnus dator är avstängd.

Min födelsedagshelg som var förra helgen var kanon! Mamma var här på besök från fredag – måndag. På lördagskvällen kom Fian & Sebbe på besök....kanontrevligt så klart! Var ända sedan i sommras vi träffades. Söndagen (som var min 25:års dag) var en fullspäckad dag! Vi åkte till Elgiganten och köpte ett nintendo wii, det är så galet skoj!!! Efter det så bjöd svärföräldrarna på middag och på kvällen kom Fia & Oscar på födelsedagsfika här hemma hos oss!!! Så det var toppen!!! Massor med fina presenter i form av pengar, presentkort, kläder och wii =) I måndags var det dags för mamma att fara hem till Ystad. Tyckte att vi hade en mysig helg tillsammans. Nu får vi se när vi träffas nästa gång. Min och Magnus plan är att fara ner till Ystad vid påsk 2010.

Veckan i övrigt har flutit på fint!! Igår hade vi lucia med barnen på jobbet! Det gick kanon och de var så duktiga =) Kvällen igår tillbringades tillsammans med goda vänner. Fia & Oscar kom hit o käka pizza och killarna kollade på hockey medans jag och Fia tänkte kolla idol. Tills idol börja så kom även Ivan & Pernilla samt Frida som också är en kollega. Så trevligt så! Då all hockey o idol var slut så var vi ju tvungna att avrunda kvällen med lite wii ;o)

Den här helgen har vi inga speciella planer så vi får väl se vad som händer o fötter. Nu är det iaf dags o äta frukost!

Tjingtjong!

UPDATE! klockan är nu 23.19 när jag lyckas komma ut på internet för att uppdatera bloggen. Har bara tagit 12h. Skrev detta inlägget i ett word dokument kl 11 i förmiddags *SUCK* Jag avskyr Com hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0