Bra bra helg!

Julledigheten är över =(
   Imorn är det dags att jobba igen, det är till och med så att jag har äran att öppna kl 7. Puhu, hoppas jag kommer ur sängen i tid!!

Det var verkligen kanon mysigt i Stockholm igår. Maten på Broncos Bar var lika god som för ett år sedan när vi var där och käka. Ni som inte varit där och som gillar att få bestämma massor själv över vad som skall finnas på eran tallrik måste gå dit o äta, www.broncos.se! God middag och trevligt sällskap (älsklingen, Marcus – bror, Nettan - svägerska och Helene – svägerskans syster)!! Kvällen fortsattes med en promenad till bion. Vi hade beställt biljetter för att se Avatar 3D (dock ej Helene då hon hade andra planer). Filmen var verkligen kanon, det enda som gjorde mig lite halvirriterad var att de där 3D-glasögonen man fick var för stora. De satt knappt kvar på näsan ens när jag hade mina egna glasögon under *suck* Men men, det löste sig! Ni som inte sett filmen, gå o gör det!!!!!!!!!!! Bion var slut vid 00.30, då tog vi oss en promenad till hotellet och kilade till våra rum. Natti natti!
   Hotellfrukost med Marcus & Nettan idag innan vi for hem till Uppsala  o de skulle fara hem till Skåneland. Myyyyyyyyyyys är vad denna helgen blev.

     
  
Syskonen Klarin i sina snygga 3D-brillor :P

Idag efter att vi kommit hem från Stockholm så tog jag de lite lugnt innan jag for ner till stan för att träffa Mi, en fin vän som det var ganska länge sedan jag träffade. Mysigt hade även vi. Vi satt o drack te o babbla på i 2,5h innan jag kände att det var dags för mig att fara hem o äta middag.

Nu ska jag bara sitta här i soffan o dricka lite te o se tv innan det är dags att sova. God fortsättning allihop, snart är det nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0