År 2009

Nu tycker jag att det är hög tid för en årskrönika!

Inför detta året så hade jag tre stora krav på livet. Jag skulle bli av med ätstörningen, ta min examen och hoppades på att få jobb.
   Alla de tre grejerna är checkade och klara! Fantastiskt! Har ju faktiskt hänt en del under detta året och framför allt under den andra delen av 2009.

* Hade min sista dag på ätenheten i Uppsala i Januari.
* Påbörjade Examensterminen i Januari och tog min lärarexamen den 6 Juni.
* Fick fast jobb, från den 11 Maj jobbar jag på en förskola i Uppsala kommun. Där jag trivs fantastiskt bra!!!
* I och med mitt jobb så lärde jag känna Pernilla som är en vän för livet.
* Jag hade en härlig sommar då det var mycket jobb, men även en 9 dagars semester i Ystad hanns med. Så många dagar i rad hade jag inte varit i Ystad sedan jag flyttade därifrån -04.
* Den 3/7 förlovade jag och Magnus oss <3
* Jag och Magnus har köpt tomt och beställt hus, som är klart i April-Maj 2010.
* Fian fick sin drömresa till New York med sin Sebbe.
* Haha har faktiskt spelat bingolotto 2 ggr detta år 2009 också! Lite pensionärsvarning på de.

Ja det har säkert hänt hur mycket mer bra saker som helst i år! Det mest positiva av allt är att min familj och alla mina nära är friska och krya!!!

Inför 2010, så har jag väl egentligen inga speciella löften som ska erkännas! Det är mycket saker på gång. Vårat hus blir klart, bröllop står på schemat, Pappa fyller 60, Bror min ska gifta sig, vi har även planer på att åka till Thailand nästa höst. Ja det är många stora händelser! Jag ska fasen se till att masa mig till Halmstad också (väntar dock tills de blir lite varmare). Det får kosta vad det kosta vill. Nu har jag ju faktiskt jobb och därmed en lön varje månad. Jag lovar att komma o hälsa på Fian =)

Jaha, är det något mer som jag bör lova att gör under 2010? så säg till!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0