5 dagar kvar.

Julen närmar sig med stormsteg. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag har inga julkänslor alls i år. Har nog inte riktigt smällt att det inte blir jul med min familj o släkt i Skåne som jag önskade. Men men, det blir säkert mysigt när det väl är julafton och vi åker till Åkerlänna och myser med Magnus föräldrar! Då den stora frågan – är alla julklappar klara? Svar: NEJ! Haha. Men det ska allt bli klart innan julafton, nemas problemas! Ska ju göra lite själv!
   I övrigt så har det verkligen blivit vinter ute. Det ligger väl cirka 30-35 cm snö på marken och det är väldans kallt. Igår eftermiddag var det -17 grader. Brrrr. Men jag tar hellre det än att det är 3-4 plusgrader och regn.

Arbetsveckan är äntligen slut. Tack och lov. Jag var verkligen slut igårkväll. Det är jobbigt att ha vikarie när man är en liten förskola. Detta för att man är så van vid att alla kollegor gör det som är deras uppgift för dagen. Nu hela veckan så känns det som man fått jobba 150% istället för 100. Jag och Ulrika har verkligen kämpat o slitit och vi har gjort det jäkligt bra =)

Idag
blir det o mest ta det lugnt på dagen. Städa o pyssla lite här hemma men inga större kraftansträngningar. Framåt sen eftermiddag så kommer Pernilla att komma. Hon och jag ska mumsa i oss middag tillsammans och baka en pepparkakscheesecake! Detta medans Magnus och Ivan är på bio. Mys mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0