Två planeringsdagar framför mig...

Dagarna fortsätter att bara flyga iväg. Onsdag vecka 33 är det nu! Sista dagen med barnen på jobbet, imorgon och på fredag är det planeringsdagar så då är det fullt ös för tankeverksamheten i ens hjärna. Ska faktiskt blir riktigt kul med två planeringsdagar. Mycket idéer och kreativitet finns det i vårat arbetslag =) Känns som det kommer bli en mycket mycket bra HT-09! För att avsluta dessa härliga planeringsdagar så ska alla kollegor tillsammans gå ut och äta på Flustret på fredag kväll :o)

Har väl inte gjort så mkt vettigt annars i veckan förutom igår. Bangade en powerwalk med stavar i söndags kväll för att verkligen låta min brännskadade fot få läka ordentligt, sagt och gjort nu är det nästan bra så ikväll smäller det! Blir en powerwalk rund med grannen och våra kära stavar!! =) Hejja oss!! Igår var Pernilla här hemma hela dagen efter att jag slutat jobba, vi drack te i MASSOR och byggde upp hennes naglar! Jag tyckte att de blev riktigt fina! Och mitt i allt så stoppade vi i oss lite mat som Magnus fick laga :oP *tack älskling*


Idag fyller (som jag tidigare bloggat om) Sofia|Fian|Kaj år!! (kärt barn/vuxen har många namn) 25 år har hon nu hunnit leva och från att hon var en söt liten flicka i Ystad har hon vuxit på sig lite och är alltså nu enligt åldern iallafall vuxen och bosatt i Halmstad. Dock kom hon och jag fram till imorse när vi pratade att vi aldrig kommer bli helt vuxna, så de så! Vi kommer bara vara sådär lagom stora att man tar ansvar för det man ska o så men barnasinnet kommer vi jämt ha kvar =) En grej glömde jag ju nästan nu, och det är ju att det finns faktiskt en nackdel med att hon är bosatt i Halmstad. Det är ju så galet dyrt att ta sig dit. Bo i Götebrog, Malmö eller till och med lilla Ystad så är det billigare än o ta sig till Halmstad....hur kan det vara på detta viset? Skärpning alla diverse olika företag som på något sätt kan ta en till Halmstad. Ni måste ju förstå att Kaj & Börje måste ses!!! 

Nu är det dags att hoppa i lite powerwalk vänliga kläder och sen bär det av ut! Se hur långt o länge det blir idag!!!!

Morsning Korsning :)


Kommentarer
Postat av: Kaj!

Tackar så mkt för gratulationer! =) och dollarn kommer säkert användas till ett par Converse hihi kram!!

2009-08-12 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0