Sparkar in i varenda buske!

Igår kväll var en knasig kväll!!! Värt att veta är att det verkligen spöregnade från cirka klockan halv7 tills någon gång efter att jag hade somnat (jag somna vid halv12) Det var översvämningar här o var när vi åkte hem från vårat äventyr. så mycket regnade det.

Planen var sedan innan på dagen att kollegorna Pernilla och Sara skulle fara o spela fotbollsgolf! Vid 17 bestämde jag mig för att följa med jag också :) Så strax innan 19 kom Sara för att hämta mig. Regnjackan på och regnbyxorna i handen! Vidare i bilfärden för att hämta Pernilla och sedan till Högsta där fotbollsgolfsbanan finns!! Det regnade även där ute men vi bestämde oss för att spela ändå! Blött blött var det och efter typ 3 banor/hål så plaskade det härligt i skorna. Det var som en pool där i. Men roligt var det!! Vi skrattade och hade lattjo lajbans där i spöregnet i cirka 1,5timme. Tyckte faktiskt att vi var väldigt tappra som utförde detta i rent ut sagt, skitvädret! Jag var bäst, från slutet! Framför allt på den bana där jag fick 15 sparkar för att få fotbollen i hålet. Haha så sämst jag var, jag var nog nästan  i varenda buske länge med banan. Dock bara en gång i vattnet ;o) Men med humöret på topp så var det skojigt! Sara vann, Pernilla två och jag tog jumboplatsen!!! Dyngsura tog vi oss till bilen sprattla oss ur regnkläderna (vi var iaf två som hade regnkläder!!:P) och snabbt ini bilen!! 
   Jösses vad skoj det var, jag vill verkligen spela igen! Gärna någon gång då det inte spöregnar!!

När jag kom hem vid kvart i tio så var det duschen som väntade och sen sitta o häfta ihop en massa papper som vi skulle ha idag på våran planeringsdag vi haft med jobber ute på Skarholmen! Har varit en trevlig o givande dag men man är lite trög i huvudet nu! Så en vilostund på soffan nu o sen göra sig iordning för att fara till Flurran och äta middag med jobbet =) Kommer garanterat bli super trevligt!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0