LJUS!!!!

Idag efter jobbet så träffades jag och Pernilla på den delen av förskolan där Pernilla jobbar!! Vi slutade båda två klockan 17 o då begav vi oss till ikea!! Jag ville så gärna dit för att köpa nya ljus. Faktiskt Pernillas fel från första början, hon hade köpt nå underbara ljus som jag blev alldeles frälst i. De har en doft av nytvättat. Så himla härligt att ha den doften i sovrummet! Önskar att jag kunde ha den i badrummet också men vågar inte ha ljus obevakade där eftersom katterna är där inne en hel del.
   Med nya ljus blev det! Även lite andra trevliga ljus köpte jag och så klart nya värmeljus! För nu är det ju mörkt om kvällarna och då är det så mysigt med massor av tända ljus =)

Magnus är i Göteborg. Han åkte 5.45 imorse. Är iväf på nå fotbollsmojs med jobbet, de verkar ha trevligt att det jag hört av honom!! Är lite ensamt här hemma ikväll men jag vet ju att han kommer hem imorn och det gör att det går fint!!

En arbetsdag kvar den här veckan, känns toppen!! Har varit riktigt trött hela veckan så är lite orolig över att jag ska börja må dåligt imorn när jag kommer hem från jobbet och verkligen tar det lugnt. Men håller tummarna för att det inte blir så.

Nu är det tetajm och lite lata mig i soffan innan det blir sängen om ett tag! Hoppas att min älskling hör av sig snart också.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad är det för ljus som luktar nytvättat??

2009-08-30 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0