Kattvakt =)

Snart ännu en helg till enda och jag har inte gjort så värst mkt nyttigt. Har faktiskt mest sovit känns det som. Detta eftersom jag inte kände mig helt 100 i fredags. Idag däremot mår jag på topp igen men fortsätter ändå min date med soffan resten av dagen!! 
   Dygnet som varit nu har jag och Magnus varit kattvakter åt grannarnas söta missar! De skulle ut på landet till nära och kära så då fick vi äran att gå ner o mysa lite med dem! Släppa ut dem så de kan spana in läget och imorse gå ner o hämta in dem igen! Gick dock inte helt 100 att få in dem var bara Vera som ville komma in...så orolig som jag blir när båda inte kommer smsa jag till kära grannen och frågade om lilla Werner inte jämt kommer på en gång! Lugnt tillbaka fick jag svar att allt var lugnt, han gör så ibland! jag undrar vad den lilla godingen pysslade med...kanske har han hittat en söt kattflicka som han spanar in?! :P

En lite överexponerad bild med det är iaf Vera :)                 O lilla Werner! Vet inte varför hans ögon blev gröna.
Vera! (lite överexponerad)   Werner! (kameran tyckte han skulle ha gröna ögon)

Just nu är det finnkampen på tv! Lagomt ansträngande att kika på! när det sen är dags för middag så blir det pappas potatisplättar. De sista jag har kvar! haha så Magnus får inga utan jag tänker äta upp dem alldeles själv :o) Pappas potatisplättar är de bästa som finns, mumma!!

Nu äre tetajm!

Puss o Kram
Vi syns på stan!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! haha, nej jag såg inte Britt på Gekås =) vi var där inte så länge, in och ut .. haha =) kram!

2009-08-31 @ 11:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0