Fotbollsgolf ikväll!

Yes! Idag gäller det =) Ikväll blir det fotbollsgolf igen. Dock hoppas jag att spöregnet håller sig borts den här gången! Ikväll är det jag och Magnus plus Sara och Erik som skall spela. Det ska verkligen bli hur kul som helst! Jag ska sikta på att klara mer än en bana utan att vara i varenda buske längs med banorna! dock räknar jag med att bli sist....detta eftersom Sara & Erik tävlar i fotbollsgolf och Magnus har spelat fotboll tidigare i sitt liv. Jag är med andra ord den enda som inte sparkat speciellt mkt boll! Men jag ska kämpa tappert och hålla humöret uppe :oD Men håll tummarna 18.30 ikväll, kanske bara behöver komma sist med sisådär 20 sparkar eller nåt ikväll. Jag återkommer med resultat!
   Nu ska det bli lite uppladdning i form av middag! Se vad vi hittar på med i köket idag!

Sänder en extra bamsekram till en underbart fin vän som påbörjade något stort idag. De här 9 veckorna kommer gå så bra för dig du är en stark och fantastisk vän. Jag finns här för dig. <3 KRAMISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0