En vecka har gått

Lördags morgon är det nu och vad i hela friden gör man uppe klockan 10. Jo man är uppe för att fara med Pernilla & Ivan att bada i Fjällnora =) Ska bli riktigt härligt. Är ca 22 grader på balkongen redan i skuggan så kommer bli en varm dag!!! Blir säkert en heldag i solen om det inte kommer in nå otrevliga moln under dagen och sedan vid 17 idag är vi bjudna ner till våra underbara grannar Helene & Matthias för lite grill o kubb. Idag gäller det, jag känner på mig att vi tjejer kommer spöa killarna i kubb.

Veckan som gått har det varit fullt ös. Massa nya inskolningar på jobbet och något varje kväll. I måndags så tog jag o grannen och begav oss ut på en riktig powerwalk med stavar....jag har allt hittat min överkvinna i att gå fort!! Cirkus 8 km blev det nog då, kändes riktigt bra! Tisdags kvällen spenderades hemma hos Pernilla, vi hade hemma-spa kväll och det var så mysigt!! Allt gick kanske inte som man tänkt sig men visst var det trevligt ändå Pernilla? *hihi* (du vet nog vad jag tänker på :P) Onsdag kom efter tisdag som vanligt i veckans dagordning och den kvällen tillbringade vi hemma hos Fia & Oscar! Grillning och en massa babblande och ytterliggare en lyckad kväll var till ända. Näst sista vardagen kom, torsdag. Då var jag o grannen hurtiga igen. ca 1 mil blev det denna kvällen. Fredag var det igår och då började vi kvällen hemma med hemmagjord pizza för att sedan fara ner till stan och träffa Madde & Jonas. en drink på Salt o lite fler på plock och det var en mkt trevlig kväll =)

Hoppas att veckan som kommer bjuder på lite tid för att hinna med att skärpa mig med bloggandet!!! Men som alla säger, varför sitta hemma vid en dator på kvällarna när det är fint väder? Skönare att vara ute o umgås med vänner då ju!

Men nu är det dags att runda av och sätta nåt på fötterna för nu är det badtajm!!

Puss & Kram
vi syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0