Brunett igen!!

Ytterligare en vecka har sprungit iväg och jag får återigen skälla på mig själv för att jag glömmer bort att blogga! Regnet föll över oss en himla massa förra veckan tyckte jag så blev inte så värst många powerwalk rundor för mig o grannen. kändes som att jag inte gjorde någonting alls förra veckan men egentligen så gjordes det en massa bra, tvättade och satt o gjorde lite planeringsjobb här hemma som krävde utskrift. Detta för att vår skrivare på jobbet är paj pannkaka. Tillslut kom den efterlängtade helgen som började med att jag i fredags gick hem från jobbet kl 11.20. Detta för att det endast var sex barn på jobbet och vi var 3 pedagoger. Tackar för det kära kollegor =) Fredagskvällen tillbringades en vända med Pernilla & Ivan, de kom och såg den nya Wallanderfilmen med oss...Tjuven. Den var väl helt okej. jag är inte stormförtjust i Wallanderfilmerna men jag måste ju se dem bara för att de är inspelade i Ystad!! 
   Lördagen tillbringades i Rasbo-Vallby!! Det var kräftskiva/30:års fest hos Ronnie o Sara!! Det var kanon trevligt måste jag säga!!
  
   Söndagen blev en heldag med Pernilla =) Vi yra runt på gränby centrum i sisådär 3h innan vi sedan for hem till henne o färgade mitt hår samt käka pizza!!! 
                                                    Äntligen brunett igen!

Nuär det ny vecka, igår var jag på jobbet i 11h för att det var lärarmöte och APT efter att min ordinarie arbetstid var över. Idag såg jag fram emot att sluta klockan 13 (började 7) men shi fick jag. stackars kollegan Kajsa är sjuk *krya på dig* Så jag fick snällt jobba över till 15.30 :o(  Ikväll tror jag det blir städa och frosta av frysen! Om inte någon trevlig själ kommer med nåt strålande förslag att hitta på med något skojsigare!!

Puss o Kram
vi syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0