Återigen tapper i spöregn!

Det verkar vara min nya melodi! Att befinna mig utomhus när det regnar som värst!!! Förra veckan var det fotbollsgolf i spöregn ikväll har det varit powerwalk med stavar i spöregn! jag och kära grannen brukar vara hurtiga att gå MINST 60-70 minuter men idag fick det faktiskt räcka med 45. Då plaskade det härligt i skorna och den rann vatten i ansiktet som om man stod i duschen. Huvudsaken var ju faktiskt att vi inte bangade för vädret utan höll oss till vår promenad som vi hade bestämt!!! Mycket duktigt av oss =) Imorn blir det en ny tur, direkt efter att jag slutat jobba klockan 13!! 

Utöver dagens promenad i regn så tog helgen slut och det var ny vecka idag!! I lördags hade jag och älsklingen en underbart mysig kväll tillsammans som faktiskt avslutades med att vi åkte och överraska Magnus kompis Ronnie klockan 24! Han blev nämligen 30 år =) Var faktiskt roligt att hitta på lite bus! Igår söndag var det fotboll hela dagen för Magnus....dels av eget intresse o dels jobb! Jag var hemma o städade på dagen men gjorde iaf lite nytta på kvällen sen!

Sitter i soffan nu med datorn i knät o skriver här, samtidigt spelar Magnus nå knäppt hockeyspel på  PS3. En väldigt knäpp variant där man kan frysa spelare till is, kasta bananskal på isen, krympa målvakten o lite andra konstiga grejer! Vad mycket tokiga spel det finns när man tänker efter.....
   Nu är det snart dags att sussa. Börjar jobba klockan 7 imorgon *gäsp*
 
Sov gott alla nära o kära.

Måste ju skicka en stor kram till stackars Maria som ligger hemma med feber....krya på dig vännen!

Kommentarer
Postat av: MariaKollega

FAN vad du är GULLIG.



Tack så mycket för den stora kramen.Kände att jag fick den LER

Jag mår mycket bättre idag tack och lov.

2009-08-18 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0