Vi har gjort det....


Det tog bara ca nio  månader att göra det. Haha, att skicka in våra semester foton från förra sommaren på framkallning :o) Våra familjer har varit på oss då de vill ha kopior av vissa kort och vi har snällt svarat att vi skulle göra det snart! Men igår då skedde det faktiskt. Jag sa till Magnus att ta med sig datorn in i sovrummet (bilderna var på hans dator) så kunde vi ligga och kolla där vilka vi skulle skicka efter. Fanns nämligen över 350 bilder. Sagt och gjort, detta projekt tog cirka en ynka liten timme. Så varför har vi inte gjort de innan???? Nu är de iallafall beställda vissa i tre kopior o andra i en. Blev 148 kort vi beställde, det bästa var väl att man fick 100 bilder gratis så blev inte mer än ca 60:- för allt ihop!!!

Idag när jag steg upp (för sisådär 15 minuter sedan) så blev jag nästan lite deppig. Det är helt grått på himeln och det små duggar lite ute. Bläää. Får nog bli en dag i soffan detta med tekoppen på soffbordet, katterna även de i soffan och en bra bok! Eller någon annan som har något bra tips på vad man kan göra en gråmulen dag som man är ledig på? Tips välkomnas!

Kram på er alla!!!

Hihi, imorn äre valborg =)

 
En bild på mig och min älskade pappa får bli dagens solstråle i bloggen!!
(Tagen förra sommaren utanför Uppsalas domkyrka!)

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

usch för dagar när det regnar och är mulet! Men å andra sidan kan det vara skönt å sitta i soffan å läsa också! =)



Jag jobbar som tandsköterska. Har gjort det denhär terminen. Ganska bra att få vara i den miljön jag ska jobba i sen! =)

2009-04-29 @ 11:30:44
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Karro

För att citera Calle Martinsson (fd? minigolfare i Tanto):



"Bättre sen vall än aldrig!"



:D

2009-04-29 @ 12:22:46
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com
Postat av: Bloggägaren :)

ha ha ha!!! Stabilt Karro =)

2009-04-29 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0