Update från gillkvällen :o)

Åhh, fick min examensklänning igår!! Så fin den är och den passade verkligen perfekt!! Jag är så super nöjd med den och längtar så tills jag ska ha den på mig! Man kände sig både fin och bekväm i den.

Yeeeey!! Det blev ju alldeles kanon trevligt igår =) Vi blev en hel drös av människor; Jag, Magnus, Karro, Johan, Fia, Oscar, Madde, Jonas och Mårthen!!! Så kul att ni alla kom och grillade med oss!! Det fick grillas i två omgångar för att mat fick inte plats på grillen på en gång och dessutom så blev Madde o Jonas lite senare än tänkt på grund av att ett tåg som brann. Detta blockerade hemfärden för Madde. Med vad gör det, god mat och glada vänner gjorde kvällen kanon!! Vi spelade buzz, twister, singstar och killarna hade så klart en kamp i Ice-Hockey!! Lite av varje och något för alla. strax innan 24 for jag, Magnus o Karro ner på stan och kollade läget där, Magnus tog en öl o vi tjejer tog var sin drink!! Ett väldigt gott skratt fick jag när vi kom ner med bussen på stan, där stod det en husvagn och servera pannkakor. Lite udda!!! Pannkakskyrkan.se heter det och är tydligen nåt som finns i flera städer i Sverige. Det var verkligen en kanon skoj kväll =) Tack alla vänner som kom o gjorde denna kvällen så trevlig!!
   Idag har man lite små ont här o var i kroppen efter alla omgångar av twister :S Men det är sånt man får ta när man kvällen innan haft kanon skojsigt!! Karro har farit hem nu, hon skulle börja jobba kl 14. Så det var till att stiga upp o äta frukost för henne bara o sen kila ner till stationen o hoppa på sitt tåg! För min och Magnus del så ska vi till Åkerlänna idag, Hinden har hemma premiär i fotbollens div 5 (eller nåt i den stilen) Och Magnus pappa tycker jag är deras maskot för att det gick så bra när jag började följa med förra året, haha! Så dit ska vi o sen hem till Magnus föräldrar och grilla efteråt i det fina vädret!!! Så blir en lagom ansträngande dag, man är social men inte så värst aktiv egentligen =) Precis så som dagar efter en fest skall vara =)

Bilder från kvällen:



Bamse och Jonas iakttar så jag och Madde gör rätt i twister-spelet!



Spelet blir oerhört mycket svårare när man är mer än två! här är det jag, Fia och Madde som spelar! Speciellt när det är tre vuxna och långa tjejer. Tillslut var vi verkligen som en stor knut alla tre!!



Sambo-kampen!! Oscar VS Fia :o)



HIHI Magnus fick tillslut se sig besegrad i sing-star på låter "se på mig" som Jan Johansen sjunger. Fia vann på andra försöket mot Magnus tror jag det var...!! Bevis nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0