Stavar!!

Idag tisdag har det varit en väldigt lugn dag. Det har inte gjorts speciellt mkt alls under dagen. Det blir väl lätt så, jag är klar med examensarbetet, men alla nära o kära jobbar ju eller pluggar så de har ju liksom inte tid att ses. :o( Så mitt i all glädje över att jag är glad över o vara klar med arbetet är det lite ledsamt att mest behöva vara själv. Jaja, bara o bita ihop. Drygt två veckor bara tills jag börjar jobba. Det ser jag verkligen fram emot!

Efter middagen som jag och honey avnjöt på balkongen i solskenet for vi iväg och handlade på systembolaget samt avmaskningsmedel till katterna på apoteket. Man ska ju ge dem sånt en gång om året och det är verkligen inte populärt. När vi kom i bilen utanför vårt hem kläckte jag ur mig att jag skulle vilja ha ett par stavar. Jag har nämligen lovat honey att jag ska sällskapa med honom på hans promenader! Så då var han så snäll och vände om bilen och åkte och köpte stavar, ett par åt mig och ett par åt honom!! 
   Efter detta blev det hem o se på handboll, elitserieslutspel mellan GUIF och Sävehof. Guif vann till min sambos lycka!!! Matchen tog slut och vi fick på oss lämpliga kläder och skor för att bege oss ut på cirka en timmes stavgång. Det var faktiskt riktigt najs, kändes mer nyttigt att promenera med dem än o bara promenera!! Detta fick vi för oss skall göras 5ggr i veckan. Vi får väl se hur det går med den saken :oP


Mina fina stavar med reflexer o allt :) Tack honey!!! <3


Nu är det slappa i soffan på schemat och mumsa lite skorpor. *smaskens*

Honey tar vattenmelon (modell större) och avrundar dagen med. Han äter den dessutom med tesked *hmm*

 Det är en vanlig normalstor djup tallrik som melonen ligger på. Det förklarar lite grann om storleken på den.

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Tack! Ja, det är bara att bita ihop nu, det är ju bara 40 dagar kvar tills det är över nu! =)



Japp i kväll blir det hockey igen! Hoppas på bra spel från tre kronor nu!

Men jag får beslutsångest, för den enda serien jag är besatt av (greys anatomy) är ju i kväll också, så jag vet inte hur jag ska göra efter 21.. =S



Ska du göra idag då??

Du som är ledig å allt!! =D

2009-04-29 @ 08:34:45
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0