Så mycket energi....

...åt att sätta ihop en lampa och få den där man vill ha den!

Min kära Magnus överraskade mig idag när han kom hem!!! Hade hade varit o köpt på lampan och mattan som vi var o tittade på på ikea i söndags!! Jag blev jätte glad :)

Men nu till bekymmerna. Visst vi satte fart o städa ordentligt då det känns rätt när man lägger in en ny matta! Sagt och gjort, mattan och soffbordet på plats, voila vad fint det blev!!! Sen var det den här förbaskade lampan! Det gick jätte bra att sätta ihop den och alla prylar var med, men foten på den är ju enorm. Så det blev ju alldeles knas där i hörnet där det var tänkt att den skulle stå för soffan gick ju inte o skjuta tillbaka till sin plats....SUCK. Vi monterade ner den halvt igen och försökte på diverse olika sätt lösa bekymmert. Tillslut flyttade vi på tvbänken med tv:n på istället så kunde lampan stå där planen var och soffan fick vara på sin ursprungsplats fast med några fler centimeter  in till fönstret :)

 Resultatet: Ny matta och en lampa i vardagsrummet :) Har vi inte haft förut.


Har förresten varit himlans duktig idag; Har varit o lämnat blod!!!! Tycker jag att ni alla mina vänner också ska ta o göra, gå in på www.geblod.se och skaffa er mera info!!!

Puss o Kram vi syns på stan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jävligt cool lampa!! skitsnygg =)



och jag är såååå stolt över att du ger blod!! fast det vet du redan hihi



love you! puss!

2009-04-24 @ 09:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0