Nu får de räcka!!

Nu tog materialet slut. Det går inte att skriva mera på mitt examensarbete idag...dock tycker jag nog att 11h's skrivande får räcka. Jag är helnöjd med vad jag åstadkommit!! Känns verklgen toppen o kanon =) Nu blir det till att läsa två böcker och sen skriva de sista lilla innan det är dags att skriva resultatet av undersökningen. Hoppas på att vara klar med den delen som jag behöver böckerna till tills på tisdag, ska ju få mina sista enkäter då hoppas jag! Så då är det bara o börjar bearbeta dem och skriva resultatet och avslutande diskussionsdelen på arbetet!!! Detta kommer ju gå fint att bli klar innan den 11 Maj. =)

Detta blev ett ganska egocentriskt inlägg!! Men jag är faktiskt stolt över mig själv o ibland måste man ju få vara det!!

Nu ska jag groffa i mig lite chips o ta en dejt med soffan innan nästa dejt påbörjas....den med sängen!!

Puss o Kram vi ses på stan!!

Och just de!!! min BROR och NETTAN kommer till min examenscermoni, jag är såååååå LYCKLIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0