Massor av glädje i kroppen :o)

Kom på mig själv nu för en liten liten stund sedan att min blogg varit ganska enformig på sistone :o( Den har ju mestadels bara handlat om exjobbet hit och dit. Men det är ju liksom det som präglar mina dagarna nu, känns som att man sover, äter o lever exjobb just nu. Iallafall så måste jag ju slänga in lite ord om exjobbet idag också, fick tillbaka arbetet idag från min handledare med orden; ser kanon ut - skicka in det som det är! Då blir man mycket glad!! Så nu är det fixat. Bara o vänta på att se vad man får för feedback tillbaka. Fast jag har ingen aning om vem det är som kommer läsa det....det framgår liksom inte i pingpong. Lite knas kan jag tycka. Men men....det är i vilket fall som helst glädjande att få sådana ord från sin handledare!!!

Nästa glädjemoment idag har varit min förskola jag hade min praktik på!! Var där i 1,5h idag och lekte med barnen lite!! Skulle hämta två papper där....men man kan ju inte bara kila dit o få papperna o åka hem. Man måste ju ta o kramas lite med barnen o prata med kollegorna!! Det var så himla mysigt att barnen kommer ihåg en, så många kramar blev det och barnen frågade om jag skulle komma imorgon igen, det är ju så man blir rörd av att de faktiskt vill att man ska vara där. De är så himla goa, och det är inte mer än mellan 1-3 år. Kollegorna där är också fantastiska....Många kramar till er alla =)

Men nu tror jag faktiskt att jag ska ta och göra mig en kopp te o spela lite super mario, hihi!!! Kanske blir det lite exjobb ikväll....vi får väl se! Eller kanske är det någon som vill komma på en fika ? Vi får väl se vad kvällen utvisar för något =)

Ta hand om er alla underbara vänner.

Tjillevippen!!


Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

Åh va härligt det låter! Grattis, du är så duktig med skrivandet!!

Skulle gärna komma över på fika om vi bodde i samma stad...

Kram

2009-04-15 @ 17:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0