Lugnt & skönt!!

Först och främst så ska jag hälsa mina nya läsare välkomna!! Det är verkligen kanon kul att ni hittat till min blogg, det glädjer mig =)

Idag är det måndag och jag började dagen med en sovmorgon som varade till närstan 10.30. Det kändes verkligen som att det var välbehövligt. Jag var helt slut igår kväll efter denna helgen. Dagen tog fart om än ganska långsamt. For iväg till skolan vid 12.40 för att träffa min handledare till mitt examensarbete. Sagt och gjort! Fick massor av bra feedback och bara lite smågrejs att justera! Så nu är det justerat och arbetet åter skickat till min handledare för den absolut sista granskningen innan det är dags att skicka in det till examinatorn. Det känns fantastiskt!!!

Blev mexikansk-kycklingpaj till middag idag! Och det är så fantastiskt gott, man äter tills man storknar nästan. Har fått receptet av min bror. Just nu står det morötter och dip på soffbordet! Min älskling och hans vän Johan och jag lite grann kollar på hockeyn o då måsta man ju ha nå smarrigt att mumsa på =) Då är det så mkt nyttigare att käka morötter med dip istället för chips o dip eller godis.

Mycket mer än så har inte denna dagen bestått av. Det har varit en lugn och fridfull dag :o)

En Bamsekram till underbara vännen Karro, stackarn har haft alldeles för mycket i sitt huvud som snurrat idag så hon behöver lite extra kramar så här denna måndag. *Kraaaaaaaaaaaam*

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bloggägaren :)

testing!!

2009-04-27 @ 22:43:08
Postat av: Karro

Kan vi boka in ett kramkalas snart kanske? Jag bjuder :P

2009-04-27 @ 22:44:49
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

De e taget :) Jag är ju ledig fram till 11 Maj så bara o säga när :P

2009-04-27 @ 22:45:39
Postat av: Karro

Snyggt.



Jag ska se när jag kan boka in dig. Vill ju ägna all tid till dig så jag inte behöver tänka på annat :P

Vi ordnar detta!

2009-04-27 @ 22:58:01
URL: http://karolinekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0