Imorn äre valborgsmässoafton!

Jippie! Idag kunde Sverige efter många om och men hålla ihop spelet och se till att vinna över Usa. Nu Får de möta Ryssland klockan 16.00 imorgon. Så alla ni valborgsfirare som tänkt ta er en powernap då ungefär, ni får lägga er på soffan o kolla lite hockey och slappna av istället. Lite hockey är bra upp laddning för vidare bravader!!!

Imorn äre valborg och jag en valborg som inte är jätte planerad. Det hade jag förra året, och jag hade en toppen valborg! Så jag tror att båda delar kan vara bra, både planerat och mindre planerat. Morgondagen kommer nog ta sin början i ekonomikumparken. Polaren ska börja med champagnefrukost vid ån, men då Magnus måste jobba lite så tar vi frukost här hemma. Efter att ha hängt ihop lite med vännerna i parken vet jag inte så mkt vad som händer. Blir kanske en tur på stan och kolla läget och sedan hem en tur. Framåt sen eftermiddag bär det av ner på stan igen för att umgås med Madde & Jonas samt lite mer kompisar där :o) Vad vi skall äta, det kom vi fram till att vi bestämmer imorn!!! Det blir liksom lite som det blir!! känns prima! Kommer säkert bli en toppen dag!!

Alla ni som ska ut och titta på majbrasor, snälla kan inte noga grilla en korv åt mig? Jag minns det som igår. När man gick till scoutgården hemma i Ystad och grillade korv på sista april. *hihi* Var ju faktiskt riktigt mysigt!

Och ni andra som inte ska festa och inte ska titta på majbrasor! Hoppas att ni också får en skön vårdag! Det sägs ju att det ska bli fint väder iaf =)

Får väl se om det blir nå bloggupdate imorn, jag lovar inget! Men det är inte helt omöjligt om det blir nå bloggande på eftermiddagen när det är lite ta igen sig tid här hemma.

Puss & Kram, vi syns på stan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0