Handledarsamtal o mera skrivande på exjobbet!

Yes, varit på handledarsamtal idag angående mitt exjobb!! Fick mycket beröm och allt såg bra ut! Nästan iaf, var en liten omformulering av en frågeställning som behövdes göras bara. Hon tyckte jag låg väldigt långt fram i arbetet så det känns kanon, jag är ju trots allt nöjd själv också!! Lite små tips fick man så nu är det bara o skriva på som en galning medans man har allt färskt i huvudet av vad hon sagt! (Jo, jag har faktiskt skrivit ner det också!) 
   Te och Ahlgrens bilar joinar mig idag vid skrivandet! Är ju skärtorsdag o då får man äte godis :)

Så här ser du ut precis i detta nu på köksbordet hemma hos mig! en enda stor röra av tekopp, böcker, dator m.m.




Alla ni som inte känner som jag att ni måste skriva på era examensarbeten eller har annat jobb att göra;

EN RIKTIGT GLAD PÅSK till er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0