Examenssittning och examenscermoni!

Yes! Nu närmar det sig verkligen med stormsteg =) Saker och ting får datum på sig och allt börjar bli så verkligt. Snart har jag faktiskt min lärarexamen!! Den 26 Maj är det dags för sittning. Blir ju säkert jätte kul....man känner ju så många som läser examensterminen nu att man måste ju gå dit så man får träffa alla en sista gång. Är ju flertalet som kommer fara iväg från Uppsala sen, personer man lärt känna som inte är här ifrån och som flyttar hem till sina hemtrakter igen nu när utbildningen är klar. Så inbokat o klart, den 26/5 är jag upptagen på kvällen!! Bara hoppas att jag inte jobbar länge den dagen..*hoppas hoppas hoppas*

Nästa inbokade datum är vår nationaldag! Den 6 Juni. Då är det examenscermoni i universitetsaulan :o) Häftigt ju att verkligen få ett avslut!! Och som det stod i informationen man vill ha någon som säger "bra jobbat och lycka till" Det är ju så sant!! Det blir en tuff dag för min älskade sambo....som den sportstok han är får han ett litet dilemma! Det är ju Sverige - Danmark i VM-kval klockan 19 den dagen. En match som jag väldigt gärna också vill se! Menmen, man tar ju bara examen en enda gång =) Vi får väl ha en radio eller nåt ute i trädgården så vi iallafall kan lyssna på hur det går för Sverige!!

Idag har det annars varit en mycket flitig dag!! Har skrivit 2 nya sidor på mitt examensarbete, så nu är det paus på schemat som gäller!!! Ska ta o cykla ut en vända om ett tag, ska träffa en tjej som ska köpa en bok av mig!! Sen blir det väl fortsatt arbete med exjobbet ikväll!! Behöver läsa klart en bok....tror det blir kvällens uppgift!!

Kämpa på alla mina vänner som sliter med sina examensarbete =) Vi kommer klara det allihop!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0