Bilen - flygplan - grillning - examensarbete.

Ja där har vi denna söndagens ord!!!

Jag lovade ju att jag skulle ta en bild på Magnus välpolerade bil *hihi* and here it is;



Så fin är bilen nu! Eller, det syns kanske inte så bra på bild! Men det är iallafall väldans ren och fin! Både utvändigt och inuti bilen =)

Igår var det fortsatt fint väder, det blåste lite mer än vad det gjorde på påskafton men det var sol o skönt väder!! Vi tog bilen och åkte ut en vända vid arlanda. Magnu har alltid haft ett stort intresse för motorer =) Så vi åkte till nån plats vid arlanda ö. Det var faktiskt lite scary, planen kom så sjukt nära en, kändes ju nästan som att de skulle landa på ens huvud. Men samtidigt var det faktiskt coolt. Man såg dem komma ganksa långt bort som en liten prick och bakom oss så var landningsbanan, det kanske kan ge en inre bild av hur nära marken de faktiskt var när de passerade oss. Det var ju faktiskt bara sekunderna innan de slog med hjulen i marken.

 
Så här nära marken var planen där de passerade oss. Jag tycker det är väldans nära!

Gårdagen fortsattes sedan med grillning :) Johan kom också över o grilla sen satt killarna och spelade Super Mario 3 på nintendo 8bit. Det gick väldans bra för dem i början men sen efter några timmar dog de på lite alla möjliga lustiga sätt, haha! Det blev kanske så enkelt att de tog en öl var för mycket för att vara riktigt bra på just tv-spel :op
   Jag satt och skrev på mitt examensarbete jag! Har kommit så långt nu som mit tmål var inför morgondagen. Har bara resultatdelen kvar nu på hela arbetet, dvs om man inte räknar med innehållsförteckning o lite annat sådant småfix! Men av de stora skrivandet på arbetet är det alltså bara en enda del kvar!! Känne toppen!!!

Nu ska jag ta o gå o väcka Magnus :) Vi får goda vänner på besök om cirka en timma!! Kan ju vara bra o vara vaken då!!! Han bad mig ju faktiskt väcka honom.
   Ha en riktigt skön måndag/söndag (vad man nu kallar det) alla vänner!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Lalle

tycker det e dags att skaffa en saab och köra lite klass =)

2009-04-14 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0