Veckorapport!

ytterligare en vecka är till ända och det var länge sedan jag bloggade så lite som jag gjort den gångna veckan. Men ska ta o göra en liten sammanfattning av veckan som varit =)

I tisdags så var jag bombsäker på att jag skulle till BM på efterkontroll. Men shi fick jag. När jag tog och titta i min kalender 40 minuter innan jag skulle vara där så såg jag att det var i onsdags jag skulle vara hos BM. Så helt plötsligt blev det en lugn och skön tisdag som endast innehöll en tripp till ikea för att köpa en ny bäddmadrass.
   Så då i onsdags var det återbesök hos BM och det gick alldeles galant! Var inte mkt man gjorde där inte. Satt o prata lite och hon tyckte det var så kul att få se Melvin! kände mig faktiskt lite duktig som tog bussen in till stan och sen en promenix till årsta =) Var riktigt skönt! I torsdags så var det en ny tripp till stan på agendan. Denna dagen så var det medarbetarsamtal för mig på jobbet! Så 1h samtal med chefen, sedan en massa babblande med kollegorna i personalrummet på deras raster och sist men inte minst ett besök på min avdelning för att hälsa på barnen =) Det var en riktigt mysig dag, som även denna dagen blev en promenix från jobbet till stationen när det var dags för hemfärd. I fredags så var det familjedag efter att Magnus slutat jobba! Vi begav oss med bilen till stan och köpte äntligen en skänk till köket. Så nu äntligen är micron borta från bardisken, som jag har längtat efter det! Så fredagskvällen var för mig en skruvar-kväll. Allt gick galant och skänken kom på plats :) Magnus kollade för fullt på hockey tillsammans med Melvin.

Nu i helgen så har vi mest städat. Både förrådet ute och förrådet här inne! En fullproppad bil med skräp blev det att köra till tippen idag för Magnus. Jag och Melvin fick inte plats. Jag o Melvin var hemma och tog det lugnt. Eller ja, Melvin har inte behagat att sova så mkt idag...bara korta korta snuttar så jag tycker att han borde däcka som en liten tok snart.

Så en update i Bamse-kaoset då.
   Sedan i torsdagskväll så har Bamse skött sig alldeles strålande. Han har inte skrikit det minsta om nätterna, knappt varit på soffan nåt heller. Inga olyckor i sängen när vi varit där (har ju stängd dörr om vi inte är i sovrummet). Ja kort sagt så har han skött sig kanon. Det är som att han i torsdags förstod hur ledsna vi var över allt. Suck suck, vi får se vad som händer och fötter. Just nu ger vi 150% för att han ska trivas och  må bra här hemma hos oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0