Sista dagen....

..idag är sista dagen Hanna är här och hälsar på hos oss. Vi har haft en riktigt mysig vecka tillsammans. En sväng på stan har vi varit, varit ute på promis, fotograferat en hel massa. Idag blir det nog mest lite hemmamys och Hanna ska väl se till att packa ihop sina saker och få i sig lite käk innan vi ska åka hemifrån strax innan 16. Eller förresten, Magnus har gjort en liten fotograferingsbeställning av Hanna innan hon åker, får väl se om Melvin gilar sin pappas idé. Bildbevis kommer senare!
   Vi har haft det så mysigt tillsammans, precis som alltid! Dock lite knasigt ändå att "lilla" Hanna (som blir 16 om drygt 3v) tagit flyget hit själv....tycker inte det var så många år sedan jag åkte till Tomelilla efter skolan och gick och hämta henne på förskolan. Hmm, men det är visst några år sedan. Nu är det istället Hanna som myser med sitt kusinbarn. Börjar man bli gammal eller?

Fredag idag! innebär inte så mkt mer än just att Hanna ska lämnas på Arlanda. Imorn är det en ganska så lugn dag vad jag vet just nu och på söndag så ska vi till Vallentuna för att fira Magnus systerdotter Olivia som fyller 5 år =) Jag har lovat Olivia att hon skulle få rosa macarons av mig till sitt kalas. Så självklart har jag bakat det åt henne. Man kan ju inte lova en 5:åring något och inte hålla det. Då skulle det ta väldigt lååååång tid innan man var omtyckt igen.

Men nu, Hanna - Sara - Melvin mys i soffan lite! Varav den minsta sover i Hannas famn=)


Kommentarer
Postat av: Julia :)

Hej! Hittade din sida då jag sökte på "förskollärare". För det är samma sak som dagisfröken va? Det är nämligen så att jag gör ett projektarbete i skolan och behöver göra en enkät på olika yrkesgrupper.



Om du orkar får du gärna maila mig:

[email protected]



Då kan jag skicka dig enkäten (som handlar om lycka). Skulle vara sjukt snällt och den går fort att göra!!

2011-11-05 @ 17:04:43
URL: http://juliacastlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0