Pisshelg.

Ja den här helgen har inte varit på min sida!!

Hade en toppen fredag med shopping o familjemys för hela slanten på kvällen =) Dessutom somnade Melvin kl 19 så jag och Magnus fick en lugn o mysig fredagskväll! Bara käk till junior vid 23. Dock hörde jag en tendes till förkylning på Melvin då men hoppades att det skulle försvinna när han sov.
   Tyvärr så blev det inte alls så utan det var kvar på lördagsmorgonen och blev bara värre o värre under dagen. Stackars liten. Han sov ok på kvällen och till en början av natten men vips så blev man väckt av ett gallskrikande barn som var täppt i näsan =( Lite näsdroppar, nässug o lite mat och Melvin lyckades sova lite igen. Men det var orolig sömn o han snörvla o rossla mest hela tiden så jag tom hörde det in till vårt sovrum. Usch vad jag tyckte synd om honom. Fortsatt snörvlig dag igår och så fort han väl lyckades sova lite så vaknade han och var täppt i näsan igen. Även inatt var det tufft för Melvin. Men förhoppningsvis håller det på att vända nu, för både kl 6 imorse och 10,30 har han kunnat äta ganska bra och fått i sig det han bör. Hoppas hoppas han är på bättringsvägen!

Idag fyller Melvins pappa tillika min make år =) Hipp hipp hurra på din födelsedag älskling <3 Av oss fick han kläder i present.

Har inga större planer för dagen idag. Hoppas på att Melvin sover mkt så han blir ordentligt pigg o glad igen! Imorn är det åter dags för BVC-besök! Ska bli spännande att se vad Melvin väger nu och hur lång han blivit. Jag gissar på ca 7300g och ca 63-64cm lång! Dock ska han även få första vaccinationssprutorna imorn =( Det ser jag inte alls fram emot. Hoppas det går bra....

Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig, Melvin! <3

Kram på er!



(Väntar nyfiket på att höra om Melvins reaktion vid BVC-dörren kvarstår.. =))

2011-11-28 @ 12:10:19
Postat av: Anna nyman

Krya på dig lillgrabben!

Lycka till på BVC imorgon!

Kramisar /Anna

2011-11-28 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0