Minstingen fyller 8 år

Men HALLÅ! Vart i hela friden tar åren vägen. I november för exakt 8 år sedan födde min kusin Petra en super go liten tjej som fick namnet My =) Vilket även betyder att det är snart 8 år sedan jag flyttade till Uppsala för det gjorde jag när My var ynka 2 månader. Ändå är det som om jag jämt bott i Ystad när jag kommer på besök! Jag är ihågkommen =)

Då My var nyfödd så var jag sjukskriven och var otroligt mycket hemma hos Petra och var lek"tant" åt storasyster Matilda som då var 3 år och hjälpte till med My som var en ledsen liten krabat då det senare visade sig att hon var laktos-känslig. Så de två systrarna har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. inklusive min kusin såklart som ALLTID öppnar dörren för en oavsett om det är ett glatt besök eller om man behövt stöd i något. Åhhh vad jag älskar den familjen <3 (Även pappa Roger är en underbar människa!)

Stort grattis på din 8:års dag lilla goding!!!


En liten My på 2år och 8mån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0