Mindre bra morgon...

Dagen idag kunde ju definitivt börjat bättre!! Jag fick väl igen direkt för att jag fick sova hela natten. Ja inte för att Melvin inte ville ha mat någon gång alls...utan för att Magnus satt uppe och jobba så då gav han även Melvin mat så fick jag sova! Men åter till morgonen idag. Blev väckt av Melvin vid 9.30. Då skrek han från sin säng i sitt rum. Hungrig tänkte jag! Jodå hungrig var han väl också men huvudorsaken var att han hade en hel lastbilslass med bajs eller nåt också. Men med de fixat, ny blöja och sedan mat så var han på strålande humör igen! Så då passade vi på att ha lite videosamtal med bror min så han fick se lillskiten =)
   Dock så är inte morgonens bestyr över. Hade det bara varit att Melvin hade bajsblöjan från helvetet så hade jag inte klagat. Men medans jag tog hand om sonen på skötbordet så lyckades Bamse puffa upp dörren in till vårt sovrum och själklart kissa i sängen *SUCK* så de lär ju bli för Magnus att svänga in på Ikea och köpa en ny bäddmadrass på vägen hem från Stockholm idag. Jag blir så trött på denna lilla katt när han gör så här. Det enda som funkar är att stänga dörren ordentligt. O inte tänkte jag väl på de när sonen skrek. Jag drog igen dörren efter mig men uppenbarligen så har kissen lärt sig puffa upp dörren nu (han har inte gjort det förut) så nu lär man inte kunna gå upp utan att stänga dörren ordentligt när man är själv hemma.
   Jaja, olyckan har skett och inte mkt att göra åt nu. Men gnälla får man allt lite när det händer sådana här saker!

Dagen idag är lugn och skön! Tvättar lite och har plockat fram kyckling ur frysen som ska tillagas till middag =)


Vid 18 ikväll kommer familjen Lidbäck på lite mysfika med oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0