Melvin-mys dag!

En skön dag detta! Blandad av vettigt och att lata sig =) Dagen började med att Melvin bada! För en gång skull så var ju Magnus ledig ända fram till ikväll så han var också med o bada Melvin!!! Efter det så tog grabbarna en dag tillsammans i soffan med bus, mys och sömn (sömn för lillkillen iaf!) Under tiden så tog jag och dammsög hela huset i lugn och ro! Behövde inte känna mig stressad för o ha ett öga på Melvin under tiden. Då dammsugningen var klar så bakade jag även en banankaka! Så medans Magnus och Melvin fick viktig pappa - son tid själva (jag var ju i huset men de gjorde liksom vad de ville!) så fick jag också som lite tid själv...var ganska skönt o gå runt ensam på övervåningen och städa i min egna lilla värld. Och att jag fick baka lite var underbart, jag älskar ju att baka! 
   Ikväll har Magnus som sagt jobbat och jag och Melvin tog över stafettpinnen i mys! Har varit en riktig toppen dag för vår lilla solstråle förutom att han inte ville somna från för drygt en halvtimme sedan. Men vi fick väl igen för att han sov 12h i streck natten till idag!

Något obra med dagen idag? Jodå, jag slog tån närmast lilltån i soffbordet då jag pratade med Fian (ursäkta svordomen i ditt öra kära du) och skulle skynda mig lite o göra mat till Melvin för att han var hungrig. O fy f*n vad ont det gör. Kan ju knappt gå på tån. Hoppas det känns bättre imorn!

Måste ju ha dagens Bamse-update också;
Allt går fortsatt toppen!! Idag så bäddade vi sängen. Det har tidigare hänt mest olyckor om sängen varit bäddad. Men han har skött sig exemplariskt =) Börjar ju verkligen tro på det där Feliway nu!!!!!

Nu är det dags för mig att också krypa till sängs, imorn ska det nämligen äventyr på schemat! Avslöjar vad imorn här i bloggen =)

  
Vår lilla skrutt! På sitt bästa humör i förmiddags <3


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ojj vilken sötnos Melvin är.

Och jag håller tummarna för lilla Bamse.



Kram Katarina

2011-11-21 @ 07:53:59
URL: http://hobbitfot.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0